نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کارلو نستی : یووه 130 میلیون یورو برای میلینکوویچ ساویچ هزینه می کند

کارلو نستی : یووه 130 میلیون یورو برای میلینکوویچ ساویچ هزینه می کند

تب نقل و انتقالات در یوونتوس هرروز داغ تر می شود، یکی از بازیکنانی که باشگاه تورینی شدیدا به جذب او علاقه مند است ستاره خوش آتیه باشگاه لاتزیو و تیم ملی صربستان سرگی میلینکوویچ ساویچ می باشد.

 

کارلو نستی روزنامه نگار تورینی در وب سایت شخصی خود راجع به نقل و انتقالات یوونتوس نوشت:

 

دوست داشته باشید یا نه، امروزه برای اینکه به یک باشگاه تاپ و برتر تبدیل شوید باید هزینه کنید، شما باید بازیکنی بخرید که بتواند تفاوت رقم بزند یک قهرمان، این خرید بخش زیادی از بودجه شما را به خود اختصاص می دهد به لیست زیر و قیمت های انتقالات نگاه کنید تا بهتر متوجه شوید.

 

نیمار 222 میلیون یورو به PSG، امباپه 146 میلیون یورو به PSG، کوتینیو 120 میلیون یورو به بارسلونا، دمبله 115 میلیون یورو به بارسلونا، پوگبا 105 میلیون یورو به منچستر یونایتد و غیره. یوونتوس یک رویا دارد مانند PSG و آن هم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. صادقانه بگویم یوونتوس تیمی است بازیکنان خوبی در اختیار دارد و هزینه زیادی برای خرید این بازیکنان در تیمش انجام داده است مانند هیگواین، پیانیچ، دیبالا و...، اما آنها برای رسیدن به قله نیاز به یک بازیکن تاپ دیگر در خط میانی نیاز دارند. من احساس میکنم که مسئولان یوونتوس هم این موضوع را می دانند و حتی حاضرند تا 130 میلیون یورو برای خرید میلینکوویچ ساویچ هزینه کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: